Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Pęczniew  www.peczniew.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Statut Urzędu Gminy
° Organizacja Urzędu Gminy
- Marcin Janiak- Wójt Gminy
- Anna Chmiela - Sekretarz Gminy
- Karolina Felczak - Skarbnik Gminy
- Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy.
- Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji
- Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu
- Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej
- Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu
- Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu
- Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Paulina Matuszewska – Sekretarka
- Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu
- Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo
- Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty
- Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami
- Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy
- Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki.
- Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej
- Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki
- Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego
° Ewidencje i rejestry
Informacje bieżące
Sprzedaż mienia gminnego
Obwieszczenia
Poradnik Interesanta. Jak załatwić sprawe?
Organy
Rada
Komisje Rady
Wójt
AKTUALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zamówienia powyżej 130 000 zł.
Zamówienia poniżej 130 000 zł.
Zapytania oferowe
Plan Zamówień Publicznych
Prawo lokalne
Statut Gminy
Uchwały Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Sprawozdania budżetowe
Programy
Podatki i opłaty
Zagospod. przestrzenne
Ochrona środowiska
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Pęczniew
Publicznie Dostępny Wykaz Danych
Programy
Decyzje środowiskowe
Decyzje środowiskowe-2017 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Decyzje środowiskowe-2016 r.
Decyzje środowiskowe-2015 r.
Decyzje środowiskowe-2014 r.
Decyzje środowiskowe-2023 r.
Decyzje środowiskowe-2019 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Zamówienia publiczne (Archiwum)
Zamówienia społeczne
Przetarg nieograniczony
Plany zamówień publicznych
Zapytanie ofertowe
Inne
Referendum 2023
Wybory do Sejmu i Senatu 2023
Rejestry
Raport o stanie Gminy Pęczniew
Jednostki pomocnicze
Petycje
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i Związki
Pożytek publiczny
Konsultacje społeczne
Sport-Kluby Sportowe
Zabytki
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2020-2023
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2024-2027
Powszechny Spis Rolny 2020
Narodowy Spis Powszechny 2021
Oświadczenia majątkowe
Rejestr działalności regulowanej
Kontrole wewnętrzne
Prawo
Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP -2019 r.
Wybory do Izb Rolniczych -2023 r.
Wybory Prezydenta RP 2020
Praca w urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych
Projekty unijne
Regionalny Program Operacyjny WŁ
WFOŚiGW w Łodzi
Projekt "Przedszkole równych szans"
Serwis
Ochrona danych osobowych
Deklaracja dostępności
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Regulamin BIP
Instrukcja obsługi
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje nieudostępnione
Archiwum
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Organizacja Urzędu Gminy > Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej strona główna 

Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej

Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej tel. 43 678 89 92

Zakres obowiązków:

1) Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem sprzętu, oprogramowania informatycznego i systemów informatycznych:
a) zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego, sieci teleinformatycznej, systemów informatycznych i oprogramowania informatycznego:
- przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, zgłaszanie do naprawy sprzętu komputerowego, zakup i wystąpienie z wnioskiem o ich usprawnienie;
- sprawdzanie komputerów programami antywirusowymi.
b) tworzenie i eksploatacja baz danych:
- ewidencja baz danych oraz ich zabezpieczenie w systemie informatycznym;
- elektroniczne archiwizowanie baz danych na nośnikach elektronicznych.
c) przechowywanie i prowadzenie rejestru licencji oprogramowań;
d) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem i z zarządzaniem pocztą elektroniczną urzędu gminy;
e) administrowanie kontami użytkowników;
f) przestrzeganie tajemnicy służbowej o dostępie do kodów elektronicznego systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN;
g) szkolenie pracowników Urzędu, doradztwo merytoryczne w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz eksploatowanych systemów informatycznych.
2) Administratora systemu, a w szczególności:
a) administrowanie systemem komputerowym Urzędu Gminy;
b) zabezpieczenie systemów informatycznych w Urzędzie Gminy.
c) zabezpieczenie danych osobowych w systemie informatycznym;
d) prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych;
e) przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane;
f) podejmowanie w określonych przepisach działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń;
g) opracowanie instrukcji określonych sposobów zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa informacji oraz instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych;
h) ustalenie odrębnych identyfikatorów i haseł dla każdego użytkownika systemu informatycznego.
3) Zapewnienie sprawnego funkcjonowania łączności telefonicznej i telefaksowej w Urzędzie Gminy Pęczniew.
4) Wykonywanie zadań redaktora Biuletynu Informacji Publicznej poprzez:
a) codzienne przeglądanie strony BIP w celu zarejestrowania pytań i wniosków adresowanych do Wójta i do Urzędu;
b) bieżącą aktualizację informacji publicznej w zakresie spraw określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej;
c) prowadzenie współpracy z pozostałymi pracownikami Urzędu w celu gromadzenia informacji, które podlegają publikacji w BIP.
5) Przygotowywanie i aktów prawa miejscowego w Edytorze Aktów Prawnych XML i przesłanie ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.
6) Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku obrony:
a) wykonywanie zaleceń Szefa Obrony Cywilnej Kraju;
b) opracowanie i aktualizacja planu obrony cywilnej Gminy;
c) planowanie działalności w zakresie realizacji planu obrony cywilnej;
d) organizacja szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej;
e) przygotowanie i organizacja działania systemu powszechnego ostrzegania i ewakuowania ludności oraz systemu wykrywania skażeń;
f) koordynowanie i nadzór nad przygotowaniem działań formacji obrony cywilnej;
g) współuczestniczenie w planowaniu rozśrodkowania załóg zakładów pracy i ewakuacji ludności;
h) uczestniczenie w przygotowaniu kwalifikacji wojskowej;
i) organizacja i przygotowanie do uruchomienia akcji kurierskiej;
j) planowanie i koordynacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania sił i środków do prowadzenia akcji ratunkowej w rejonach nadzwyczajnych zagrożeń;
k) wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony.
7) Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o stanie klęsk żywiołowych.
8) Pełnienie funkcji szefa gminnego zespołu reagowania kryzysowego i wykonywanie związanych z tym zadań:
a) przygotowanie rocznego planu pracy zespołu;
b) opracowanie regulaminu bieżących prac zespołu oraz działań w sytuacjach zagrożeń katastrofą naturalną lub awarią techniczną noszącą znamiona klęski żywiołowej;
c) ustalanie przedmiotu i terminu posiedzeń;
d) zawiadomienie o terminach posiedzeń;
e) przewodniczenie posiedzeniom;
f) zapraszanie na posiedzenia osób nie będących członkami zespołu;
g) inicjowanie i organizowanie prac zespołu;
h) prowadzenie dokumentacji działań i prac zespołu zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie sposobu tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania;
9) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie ppoż., a w szczególności:
a) sprawowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową;
b) zapewnienie OSP środków alarmowania i łączności;
c) zapewnienie pomieszczeń, sprzętu, urządzeń przeciw pożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania;
d) zapewnienie środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń;
e) prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu ochrony ppoż.;
f) rozliczanie kont pracy sprzętu silnikowego w jednostkach OSP;
g) opracowanie projektów , programów i planów ochrony ppoż;
h) organizacja prowadzonych zawodów gminnych OSP i innych uroczystości strażackich
i) organizacja oraz prowadzenie dokumentacji ZOGZOSP;
j) organizacja oraz prowadzenie dokumentacji statutowej OSP.
10) Współdziałanie z organami policji w zakresie utrzymania ładu i porządku.
11) Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych.
12) Pełnienie obowiązków Informatyka w Urzędzie Gminy Pęczniew zgodnie z Instrukcją zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych oraz Polityką bezpieczeństwa danych osobowych.
13) Rejestrowanie, zabezpieczenie i nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych.

 
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 11:40:10 Informację zaktualizowano 2023-06-14 10:51:15, wprowadzający: Tomasz Augustyniak

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
wersja do druku