|
|
|
Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo
|
|
Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego - zastępstwo tel. 43 678 89 90
Zakres obowiązków:
1) W zakresie gospodarki nieruchomościami : a) sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy w trybie przetargowym i bezprzetargowym; b) oddawanie w najem, dzierżawę bądź użyczenie osobom prawnym i fizycznym nieruchomości komunalnych; c) przyjmowanie oświadczeń woli samorządowych osób prawnych o zrzeczeniu się prawa użytkowania wieczystego na rzecz gminy; d) dokonywanie zamiany nieruchomości gminnych na nieruchomości stanowiące własność osób fizycznych i prawnych; e) prowadzenie spraw związanych z darowaniem przez gminę nieruchomości na cele publiczne; f) oddawanie gminnym jednostkom organizacyjnym nieruchomości w trwały zarząd, najem i dzierżawę oraz użyczenie na cele związane w zakresie ich działalności; g) zabezpieczenie wierzytelności Gminy przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłacie wierzytelności; h) wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości; i) tworzenie gminnego zasobu nieruchomości w drodze komunalizacji mienia i nabycia nieruchomości w postępowaniu cywilno-prawnym i administracyjnym; j) ustalanie opłat adiacenckich z tytułu scalania i podziału nieruchomości oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej; k) aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz trwałego zarządu; l) przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; ł) prowadzenie spraw sprzedaży i wydzierżawiania gruntów rolnych przejętych od Agencji Własności Skarbu Państwa; m) gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy oraz wchodzącymi w skład zasobów Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa. 2) W zakresie rozgraniczania nieruchomości: a) wszczynanie postępowania rozgraniczeniowego; b) dokonywanie oceny prawidłowości wykonywania czynności ustalenia przebiegu granic; c) przygotowywanie projektów decyzji w zakresie rozgraniczenia w przypadku nie zawarcia ugody; d) umarzanie postępowania w przypadku zawarcia ugody lub sporu i przekazania sprawy do rozstrzygnięcia przez sąd. 3) W zakresie zadań Gminy określonych przepisami o numeracji nieruchomości : a) umieszczenie i utrzymanie tablic z nazwami ulic i placów; b) oznaczenie i nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych. 4) W zakresie gospodarki przestrzennej : a) przygotowanie materiałów niezbędnych do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy; b) przygotowanie materiałów do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego; c) przyjmowanie wniosków o sporządzanie i aktualizację miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; d) przygotowywanie projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; e) przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy; f) prowadzenie rejestru wydanych decyzji; g) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do spraw mających związek z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; h) przygotowanie projektów postanowień i decyzji w sprawie podziału nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami; i) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 5) W zakresie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową: a) Prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy; b) sporządzanie umów najmu i dzierżawy lokali komunalnych; c) wnioskowanie w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu regulowanego - przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie; d) gospodarowanie lokalami użytkowymi; e) wykonywanie czynności mających na celu zarządzanie, w imieniu Wójta, zasobami mieszkaniowymi gminy, udział w pracach wspólnoty mieszkaniowej, której gmina jest członkiem i przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pracy wspólnot;. f) organizowanie i nadzorowanie bieżących prac remontowych mieszkaniowego zasobu gminy; g) zaopatrywanie w opał i zawieranie umów dostawy ciepła, wody i odprowadzania ścieków do lokali użytkowych będących własnością gminy. |
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 11:09:34 Informację zaktualizowano 2023-06-14 11:56:12, wprowadzający: Tomasz Augustyniak
|
Zobacz: | Marcin Janiak- Wójt Gminy . Anna Chmiela - Sekretarz Gminy . Karolina Felczak - Skarbnik Gminy . Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. . Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji . Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu . Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej . Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu . Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu . Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej . Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Paulina Matuszewska – Sekretarka . Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu . Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo . Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty . Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami . Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy . Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. . Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej . Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki . Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . |
|