Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Pęczniew  www.peczniew.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Statut Urzędu Gminy
° Organizacja Urzędu Gminy
- Marcin Janiak- Wójt Gminy
- Anna Chmiela - Sekretarz Gminy
- Karolina Felczak - Skarbnik Gminy
- Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy.
- Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji
- Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu
- Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej
- Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu
- Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu
- Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Paulina Matuszewska – Sekretarka
- Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu
- Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo
- Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty
- Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami
- Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy
- Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki.
- Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej
- Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki
- Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego
° Ewidencje i rejestry
Informacje bieżące
Sprzedaż mienia gminnego
Obwieszczenia
Poradnik Interesanta. Jak załatwić sprawe?
Organy
Rada
Komisje Rady
Wójt
AKTUALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zamówienia powyżej 130 000 zł.
Zamówienia poniżej 130 000 zł.
Zapytania oferowe
Plan Zamówień Publicznych
Prawo lokalne
Statut Gminy
Uchwały Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Sprawozdania budżetowe
Programy
Podatki i opłaty
Zagospod. przestrzenne
Ochrona środowiska
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Pęczniew
Publicznie Dostępny Wykaz Danych
Programy
Decyzje środowiskowe
Decyzje środowiskowe-2017 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Decyzje środowiskowe-2016 r.
Decyzje środowiskowe-2015 r.
Decyzje środowiskowe-2014 r.
Decyzje środowiskowe-2023 r.
Decyzje środowiskowe-2019 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Zamówienia publiczne (Archiwum)
Zamówienia społeczne
Przetarg nieograniczony
Plany zamówień publicznych
Zapytanie ofertowe
Inne
Referendum 2023
Wybory do Sejmu i Senatu 2023
Rejestry
Raport o stanie Gminy Pęczniew
Jednostki pomocnicze
Petycje
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i Związki
Pożytek publiczny
Konsultacje społeczne
Sport-Kluby Sportowe
Zabytki
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2020-2023
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2024-2027
Powszechny Spis Rolny 2020
Narodowy Spis Powszechny 2021
Oświadczenia majątkowe
Rejestr działalności regulowanej
Kontrole wewnętrzne
Prawo
Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP -2019 r.
Wybory do Izb Rolniczych -2023 r.
Wybory Prezydenta RP 2020
Praca w urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych
Projekty unijne
Regionalny Program Operacyjny WŁ
WFOŚiGW w Łodzi
Projekt "Przedszkole równych szans"
Serwis
Ochrona danych osobowych
Deklaracja dostępności
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Regulamin BIP
Instrukcja obsługi
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje nieudostępnione
Archiwum
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Organizacja Urzędu Gminy > Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo strona główna 

Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo

Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego - zastępstwo tel. 43 678 89 90

Zakres obowiązków:

1) W zakresie gospodarki nieruchomościami :
a) sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy w trybie przetargowym i bezprzetargowym;
b) oddawanie w najem, dzierżawę bądź użyczenie osobom prawnym i fizycznym nieruchomości komunalnych;
c) przyjmowanie oświadczeń woli samorządowych osób prawnych o zrzeczeniu się prawa użytkowania wieczystego na rzecz gminy;
d) dokonywanie zamiany nieruchomości gminnych na nieruchomości stanowiące własność osób fizycznych i prawnych;
e) prowadzenie spraw związanych z darowaniem przez gminę nieruchomości na cele publiczne;
f) oddawanie gminnym jednostkom organizacyjnym nieruchomości w trwały zarząd, najem i dzierżawę oraz użyczenie na cele związane w zakresie ich działalności;
g) zabezpieczenie wierzytelności Gminy przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłacie wierzytelności;
h) wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości;
i) tworzenie gminnego zasobu nieruchomości w drodze komunalizacji mienia i nabycia nieruchomości w postępowaniu cywilno-prawnym i administracyjnym;
j) ustalanie opłat adiacenckich z tytułu scalania i podziału nieruchomości oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej;
k) aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz trwałego zarządu;
l) przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
ł) prowadzenie spraw sprzedaży i wydzierżawiania gruntów rolnych przejętych od Agencji Własności Skarbu Państwa;
m) gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy oraz wchodzącymi w skład zasobów Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa.
2) W zakresie rozgraniczania nieruchomości:
a) wszczynanie postępowania rozgraniczeniowego;
b) dokonywanie oceny prawidłowości wykonywania czynności ustalenia przebiegu granic;
c) przygotowywanie projektów decyzji w zakresie rozgraniczenia w przypadku nie zawarcia ugody;
d) umarzanie postępowania w przypadku zawarcia ugody lub sporu i przekazania sprawy do rozstrzygnięcia przez sąd.
3) W zakresie zadań Gminy określonych przepisami o numeracji nieruchomości :
a) umieszczenie i utrzymanie tablic z nazwami ulic i placów;
b) oznaczenie i nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych.
4) W zakresie gospodarki przestrzennej :
a) przygotowanie materiałów niezbędnych do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
b) przygotowanie materiałów do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego;
c) przyjmowanie wniosków o sporządzanie i aktualizację miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
d) przygotowywanie projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
e) przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;
f) prowadzenie rejestru wydanych decyzji;
g) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do spraw mających związek z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
h) przygotowanie projektów postanowień i decyzji w sprawie podziału nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami;
i) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
5) W zakresie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową:
a) Prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy;
b) sporządzanie umów najmu i dzierżawy lokali komunalnych;
c) wnioskowanie w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu regulowanego - przygotowywanie projektów uchwał w tym zakresie;
d) gospodarowanie lokalami użytkowymi;
e) wykonywanie czynności mających na celu zarządzanie, w imieniu Wójta, zasobami mieszkaniowymi gminy, udział w pracach wspólnoty mieszkaniowej, której gmina jest członkiem i przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pracy wspólnot;.
f) organizowanie i nadzorowanie bieżących prac remontowych mieszkaniowego zasobu gminy;
g) zaopatrywanie w opał i zawieranie umów dostawy ciepła, wody i odprowadzania ścieków do lokali użytkowych będących własnością gminy.

 
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 11:09:34 Informację zaktualizowano 2023-06-14 11:56:12, wprowadzający: Tomasz Augustyniak

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
wersja do druku