Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Pęczniew  www.peczniew.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
Informacje bieżące
Sprzedaż mienia gminnego
Obwieszczenia
Poradnik Interesanta. Jak załatwić sprawe?
Organy
Rada
Komisje Rady
Wójt
Prawo lokalne
Statut Gminy
Sesje Rady
Uchwały Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania budżetowe
Programy
Podatki i opłaty
Zagospod. przestrzenne
Ochrona środowiska
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Pęczniew
Publicznie Dostępny Wykaz Danych
Programy
Decyzje środowiskowe
Decyzje środowiskowe-2017 r.
Decyzje środowiskowe-2016 r.
Decyzje środowiskowe-2015 r.
Decyzje środowiskowe-2014 r.
Decyzje środowiskowe-2013 r.
Decyzje środowiskowe-2012 r.
Zamówienia publiczne
Przetarg nieograniczony
Przetrag ograniczony
Zapytanie ofertowe
Inne
Zgromadzenia
Wybory Samorządowe 2018
Rejestry
Jednostki pomocnicze
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i Związki
Pożytek publiczny
Oświadczenia majątkowe
Rejestr działalności regulowanej
Kontrole wewnętrzne
Prawo
Wybory Parlamentarne 2015
Referendum ogólnokrajowe
Wybory Prezydenta RP 2015
Praca w urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych
Projekty unijne
Regionalny Program Operacyjny WŁ
WFOŚiGW w Łodzi
Projekt "Przedszkole równych szans"
Serwis
Ochrona danych osobowych
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje nieudostępnione
Archiwum
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Wójt strona główna 

Wójt
 

Wójt Gminy Pęczniew : Marcin Janiak Tel. 043 678 15 19 w. 21 E-mail : ug_peczniew@wp.pl



Godziny przyjmowania interesantów : Poniedziałek : 10.00-16.00


Do zadań Wójta należy w szczególności :


-reprezentowanie Urzędu na zewnątrz ,


-podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań Gminy,


-wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,


-wykonywanie uchwał Rady,


-składanie sprawozdań z pracy Urzędu na sesjach Rady,


-reprezentowanie Gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym przed Trybunałem Konstytucyjnym jak i organami administracji rządowej ,


-wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,


-prowadzenie i organizowanie pracy Urzędu,


-wydawanie zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Urzędu ,


-pełnienie funkcji szefa obrony cywilnej oraz wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych,


-organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,


-przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków mieszkańców,


-współdziałanie z organizacjami rządowej administracji ogólnej i specjalnej,


-współdziałanie z organizacjami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie Gminy,


-organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i zewnętrznej w jednostkach organizacyjnych Gminy,


-udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach Gminy dotyczących powierzonego zakresu działania,


-wykonywanie innych czynności zastrzeżonych dla Wójta ustawami, uchwałami Rady oraz wynikających z postanowień Statutu Gminy.

 
Data wprowadzenia informacji 2011-02-10 10:26:45 Informację zaktualizowano 2014-01-15 13:56:52, wprowadzający: Tomasz Augustyniak
wersja do druku