Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy tel. 43 678 89 93
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy. 2) Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych. 3) Prowadzenie rejestru wyborców. 4) Aktualizowanie ewidencji ludności w rejestrze mieszkańców i aplikacji ŹRÓDŁO. 5) Dokonywanie rejestracji danych w rejestrze PESEL, identyfikujących tożsamość oraz status administracyjny osób fizycznych. 6) Opracowywanie decyzji administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu i wymeldowaniu. 7) Występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL. 8) Wydawanie z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zaświadczeń zawierających pełny odpis przetwarzanych danych dot. tej osoby. 9) Udostępnianie ze zbiorów meldunkowych danych innym podmiotom uprawnionym, wymienionym w ustawie o ewidencji ludności. 10) Prowadzenie spraw wynikających z przepisów: a) prawa o stowarzyszeniach; b) prawa o zgromadzeniach; c) prawa o zbiórkach publicznych; i wydawania w tym zakresie decyzji administracyjnych i postanowień. 11) Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami, cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej. 12) Załatwianie interesantów w zakresie gromadzenia niezbędnych danych odnośnie pracy w gospodarstwie rolnym - współpraca w tym zakresie z KRUS-em i ZUS-em. 13) Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Rady Gminy, Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej oraz jednostek pomocniczych gminy i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów a także zadań związanych z referendum. 14) Opracowanie projektu Statutu Gminy i jego nowelizacji. 15) Obsługa biurowa i organizacyjna Rady, Komisji oraz Przewodniczącego Rady: a) organizacyjne przygotowanie sesji Rady i posiedzeń Komisji; b) czuwanie nad prawidłowym przygotowaniem materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji. 16) Sporządzanie protokołów posiedzeń Rady i Komisji. 17) Prowadzenie rejestru uchwał Rady , wniosków i opinii Komisji , interpelacji radnych oraz postulatów i wniosków wyborców – czuwanie nad ich terminowym załatwieniem. 18) Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady. 19) Udział w opracowywaniu projektów uchwał Rady Gminy. 20) Stwarzanie radnym warunków do prawidłowego wykonywania mandatu radnego. 21) Pośredniczenie w przepływie informacji między Radą i Komisjami. 22) Opracowanie projektów planów pracy Rady i Komisji. 23) Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady odpowiednim stanowiskom pracy. 24) Terminowe przekazywanie organom nadzoru uchwał podjętych przez Radę. 25) Przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz ogłaszanie na tablicy ogłoszeń Urzędu i w miejscach publicznych gminy uchwał Rady. 26) Zaopatrzenie materiałowo - techniczne dla Radnych. 27) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia. 28) Prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.
|