Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu tel. 43 678 89 95
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 3) Opracowanie instrukcji, regulaminów, zakresów czynności dotyczących pracowników Urzędu Gminy. 4) Przestrzeganie terminowości wypłat nagród jubileuszowych i dodatków stażowych. 5) Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników UG. 6) Planowanie i prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, wychowawczych, okolicznościowych i innych zwolnień od pracy. 7) Organizowanie okresowych badań lekarskich pracowników, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji. 8) Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników Urzędu. 9) Na podstawie art. 2091 §1 pkt 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy: a) udzielanie pierwszej pomocy, b) wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników; 10) Prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk zawodowych, stażu absolwenckiego, robót interwencyjnych i publicznych. 11) Współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie gospodarowania funduszem płac. 12) Przygotowywanie na wniosek zainteresowanych niezbędnych zaświadczeń i dokumentów z akt osobowych byłych pracowników Spółdzielni Kółek Rolniczych w Pęcznienie oraz Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Rudnikach. 13) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków. 14) Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy. 15) Organizowanie szkoleń w dziedzinie BHP. 16) Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej. 17) Załatwianie spraw związanych z prowadzeniem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie przewidzianym odrębnymi przepisami. 18) Załatwianie spraw związanych z czasem pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych. 19) Przygotowywanie i prowadzeniem dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20) Określanie zgodności usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych i warunków sprzedaży tych napojów z zasadami określonymi w uchwale Rady. 21) Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. |