Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Pęczniew  www.peczniew.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Statut Urzędu Gminy
° Organizacja Urzędu Gminy
- Marcin Janiak- Wójt Gminy
- Anna Chmiela - Sekretarz Gminy
- Karolina Felczak - Skarbnik Gminy
- Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy.
- Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji
- Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu
- Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej
- Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu
- Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu
- Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Paulina Matuszewska – Sekretarka
- Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu
- Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo
- Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty
- Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami
- Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy
- Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki.
- Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej
- Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki
- Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego
° Ewidencje i rejestry
Informacje bieżące
Sprzedaż mienia gminnego
Obwieszczenia
Poradnik Interesanta. Jak załatwić sprawe?
Organy
Rada
Komisje Rady
Wójt
AKTUALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zamówienia powyżej 130 000 zł.
Zamówienia poniżej 130 000 zł.
Zapytania oferowe
Plan Zamówień Publicznych
Prawo lokalne
Statut Gminy
Uchwały Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Sprawozdania budżetowe
Programy
Podatki i opłaty
Zagospod. przestrzenne
Ochrona środowiska
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Pęczniew
Publicznie Dostępny Wykaz Danych
Programy
Decyzje środowiskowe
Decyzje środowiskowe-2017 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Decyzje środowiskowe-2016 r.
Decyzje środowiskowe-2015 r.
Decyzje środowiskowe-2014 r.
Decyzje środowiskowe-2023 r.
Decyzje środowiskowe-2019 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Zamówienia publiczne (Archiwum)
Zamówienia społeczne
Przetarg nieograniczony
Plany zamówień publicznych
Zapytanie ofertowe
Inne
Referendum 2023
Wybory do Sejmu i Senatu 2023
Rejestry
Raport o stanie Gminy Pęczniew
Jednostki pomocnicze
Petycje
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i Związki
Pożytek publiczny
Konsultacje społeczne
Sport-Kluby Sportowe
Zabytki
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2020-2023
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2024-2027
Powszechny Spis Rolny 2020
Narodowy Spis Powszechny 2021
Oświadczenia majątkowe
Rejestr działalności regulowanej
Kontrole wewnętrzne
Prawo
Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP -2019 r.
Wybory do Izb Rolniczych -2023 r.
Wybory Prezydenta RP 2020
Praca w urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych
Projekty unijne
Regionalny Program Operacyjny WŁ
WFOŚiGW w Łodzi
Projekt "Przedszkole równych szans"
Serwis
Ochrona danych osobowych
Deklaracja dostępności
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Regulamin BIP
Instrukcja obsługi
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje nieudostępnione
Archiwum
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Organizacja Urzędu Gminy > Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu strona główna 

Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu

Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu tel. 43 678 89 93

Zakres obowiązków:

1) Wykonywanie obowiązków związanych z pełnieniem funkcji kierowniczej:
a) prowadzenie i nadzór całość spraw należących do zakresu zadań podległej komórki oraz stosownie do posiadanych kompetencji wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
b) wydawanie poleceń związanych z zakresem obowiązków USC, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem pracy oraz ocenianie jej wykonanie;
c) podejmowania decyzji dotyczących wykonywania zadań USC przy pomocy środków materialnych i podległych pracowników.
2) Wykonywanie zadań określonych dla USC, a w szczególności:
a) nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników;
b) nadzór nad zgodnością z prawem i poprawność formalną opracowywanych projektów aktów prawnych;
c) inicjowanie i opracowywanie projektów niezbędnych zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie wykonywanych spraw;
d) właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów.
3) W szczególności Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego jest uprawniony do:
a) ustalania sposobu wykonania zadań;
b) dysponowania czasem pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa pracy oraz wstępnej akceptacji urlopów wypoczynkowych;
c) dokonywania ocen pracy podległych pracowników;
d) podejmowania decyzji zapewniających porządek, prawidłowy przebieg pracy i realizację nałożonych zadań, w tym również wnioskowanie do Wójta Gminy związanych ze stosowaniem wobec podległych pracowników postanowień Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i Regulaminu pracy.
4) Obowiązkiem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego jest:
a) planowanie, organizowanie, koordynowanie i prowadzenie spraw określonych w zakresie zadań podległego mu USC;
b) prowadzenie racjonalnej gospodarki zasobami pracy poprzez, między innymi, odpowiednią organizację pracy, optymalne wykorzystanie kwalifikacji i czasu pracy pracowników, prawidłowe powierzanie im obowiązków i odpowiedzialności oraz stwarzanie im warunków umożliwiających realizację zadań;
c) planowanie pracy USC z zachowaniem zasad rachunku ekonomicznego uwzględniającego przede wszystkim stosunek nakładów do efektów;
d) stwarzanie atmosfery sprzyjającej dobrej i wydajnej pracy w podległym USC;
e) przejawianie inicjatywy w sprawach należących do zakresu zadań i konsekwentne realizowanie przyjętych przedsięwzięć;
f) współpraca z innymi jednostkami Gminy i referatami Urzędu;
g) koordynowanie spraw, których realizacja wymaga współdziałania większej liczby referatów;
h) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i procedur w tym szczególnie Regulaminu Pracy oraz zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska;
i) uwzględnianie w każdej sytuacji interesu i ustalonych zasad polityki Gminy;
j) sprawowanie systematycznego nadzoru nad całokształtem spraw prowadzonych w podległym USC, nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy przez podległych pracowników oraz systematyczne egzekwowanie od nich obowiązków pracowniczych;
k) bieżące informowanie przełożonego o pracy podległego USC, ewentualnych trudnościach i zakłóceniach w pracy oraz o wszystkich innych istotnych zamierzeniach, inicjatywach i problemach;
l) przekazywanie podległym pracownikom informacji i komunikatów o wynikach, zamierzeniach i zadaniach Gminy oraz wyjaśnianie i uzasadnianie ich znaczenia i celu;
ł) dokonywanie innych ustaleń niezbędnych dla prawidłowej organizacji pracy USC.
5) Prowadzenie spraw wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów szczególnych, a zwłaszcza:
a) załatwianie spraw związanych z zawieraniem małżeństw;
b) prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń i zgonów;
c) prowadzenie archiwum ksiąg stanu cywilnego;
d) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;
e) wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
6) Prowadzenie archiwum zakładowego.

 
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 10:10:58, wprowadzający: Tomasz Augustyniak

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
wersja do druku