|
Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej tel. 43 678 89 87
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie uchwalonych podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i opłaty od posiadania psów: a) sporządzanie kwitariuszy przychodowych na każdą ratę oddzielnie; b) odtwarzanie kwitariuszy w przypadku ich zaginięcia lub zniszczenia; c) wystawianie pokwitowań komputerowych lub pokwitowań w kwitariuszu przychodowym K-103 za opłaty przyjmowane w kasie jednostki; d) wyodrębnianie dodatków za zwłokę (odsetek) i kosztów egzekucyjnych z dokonywanych wpłat po terminie płatności; e) zawiadamianie płatników o sposobie zarachowania wpłat z tytułu podatków i opłat w inny sposób niż to wynika z dowodu wpłaty; f) sporządzanie projektów decyzji w sprawie zwrotu nadpłaty lub zarachowania na inny rodzaj należności. 2) Prowadzenie egzekucji należnych podatków i opłat: a) analizowanie stanu zaległości; b) wystawianie upomnień; c) przygotowywanie tytułów wykonawczych; d) prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych; e) zawiadamianie Urzędów Skarbowych o zmianie stanu zaległości z tytułu wykonawczego; f) sporządzanie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej; 3) Przygotowywanie projektów zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych. 4) Organizowanie i nadzór inkasa należności podatkowych pobieranych przez inkasentów i sołtysów: a) wnioskowanie w sprawach ustalenia wynagrodzenia dla inkasentów i sołtysów z tytułu poboru podatków i opłat stanowiących dochody gminy – przygotowanie projektów uchwał; b) przygotowanie projektów umów z sołtysami i inkasentami; c) rozliczanie i kontrola rachunkowa sołtysów i inkasentów; d) naliczanie sołtysom i inkasentom prowizji za pobór należnych podatków i opłat: - prowadzenie zapisu dla obliczenia należnego sołtysom i inkasentom wynagrodzenia oraz obliczanie tego wynagrodzenia. 5) Organizowanie i nadzór inkasa opłaty targowej pobieranej przez Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pęczniewie: a) wnioskowanie w sprawach ustalenia wynagrodzenia dla SZGKiM w Pęczniewie z tytułu poboru opłaty targowej – przygotowanie projektów uchwał; b) rozliczanie i kontrola rachunkowa; c) naliczanie prowizji za pobór opłaty targowej: - prowadzenie zapisu dla obliczenia należnego SZGKiM w Pęczniewie wynagrodzenia oraz obliczanie tego wynagrodzenia. 6) Prowadzenie rachunkowości podatkowej oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie: a) prowadzenia urządzeń księgowo – ewidencyjnych w systemie komputerowym w oparciu o programy firmy INFO-SYSTEM autorstwa Tadeusza i Romana Groszka i prowadzonych ręcznie: - współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości budżetowej; - współpraca ze stanowiskiem ds. wymiaru podatków i opłat; b) przygotowanie materiałów i sporządzanie sprawozdań o dochodach z tytułu podatków i opłat.
|
|
Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak | Data wprowadzenia: 2019-09-11 10:47:06 | Data modyfikacji: 2023-06-14 10:48:05.
Zobacz: |
Marcin Janiak- Wójt Gminy . Anna Chmiela - Sekretarz Gminy . Karolina Felczak - Skarbnik Gminy . Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. . Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji . Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu . Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej . Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu . Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu . Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej . Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej . Paulina Matuszewska – Sekretarka . Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu . Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo . Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty . Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami . Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy . Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. . Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej . Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki . Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . |
Data wprowadzenia:
2019-09-11 10:47:06Data modyfikacji:
2023-06-14 10:48:05Opublikowane przez:
Tomasz Augustyniak