Paulina Matuszewska – Sekretarka  tel. 43 678 89 80

Zakres obowiązków:

1) Obsługa kancelaryjna Urzędu w zakresie przyjmowania i wysyłania korespondencji.
2) Obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów przez Wójta i Sekretarza.
3) Obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez Wójta.
4) Obsługa techniczno – biurowa dotycząca obsługi prawnej.
5) Prowadzenie ewidencji aktów prawnych władz centralnych i zarządzeń Wójta.
6) Prowadzenie ewidencji i kompletowania aktów prawnych przekazywanych na poszczególne stanowiska pracy oraz zbioru Dzienników Ustaw, Monitorów Polski i Dzienników Urzędowych Województwa Łódzkiego, jak również zarządzeń Wójta Gminy.
7) Nadzorowanie małej poligrafii Urzędu.
8) Kompletowanie protokołów z kontroli zewnętrznej oraz kontrola stanu realizacji zleceń pokontrolnych.
9) Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwianiem.
10) Prowadzenie rejestru pieczęci oraz stempli urzędowych i służbowych.
11) Kontrola dyscypliny pracy w Urzędzie.
12) Prowadzenie listy obecności i książki wyjść pracowników w godzinach pracy oraz rejestru delegacji służbowych.
13) Nadzorowanie utrzymania w należytym stanie i sprawności maszyn, urządzeń i sprzętu biurowego.
14) Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem, wyposażeniem i zabezpieczeniem budynku Urzędu Gminy w szczególności:
a) zaopatrzenie Urzędu w prasę i druki powszechnego użytku;
b) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu ( zakup) i przechowanie oraz wydawanie pracownikom materiałów biurowych, środków ochrony zdrowia, utrzymania czystości , bezpieczeństwa i higieny pracy.
c) zaopatrzenie w opał oraz zakup niezbędnych narzędzi i materiałów do wykonywania drobnych napraw sprzętu i urządzeń w budynku UG, jak również paliwa i oleju do kosiarki;
d) zapewnienie wykonania niezbędnych tablic informacyjnych i flag państwowych;
e) zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej;
f) ubezpieczenie majątku Gminy Pęczniew;
g) właściwe zabezpieczenie pomieszczeń gospodarczych Urzędu.
15) Obsługa urządzeń poligraficznych w Urzędzie i prowadzenie w tym celu dokumentacji.
16) Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych.

 

Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak | Data wprowadzenia: 2019-09-11 12:02:33 | Data modyfikacji: 2023-06-14 10:38:56.

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
Data wprowadzenia: 2019-09-11 12:02:33
Data modyfikacji: 2023-06-14 10:38:56
Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak