peczniew.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gminy Pęczniew www.peczniew.pl
Urząd Gminy > Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej strona główna 

Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej

Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej tel. 43 678 89 88

Zakres obowiązków:

1) Prowadzenie gospodarki finansowo – księgowej dotyczącej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Deki - Deczyńskiego w Pęczniewie, wraz z filią w Brzegu Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Deki - Deczyńskiego w Pęczniewie i Publicznego Przedszkola w Pęczniewie:
a) prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania;
b) prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
c) rozliczanie kwitariuszy przychodowych i wystawianie stosownych pokwitowań.

2) Podejmowanie działań do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych, współpraca z komisjami inwentaryzacyjnymi w zakresie ustalania wyników inwentaryzacji i wycenianiem spisanych składników majątkowych, ustalenie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczanie.
3) Prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń – kart wynagrodzeń poszczególnych pracowników zatrudnionych w:
a) Szkole Podstawowej im. Kazimierza Deki – Deczyńskiego w Pęczniewie, wraz z filią w Brzegu Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Deki – Deczyńskiego w Pęczniewie;
c)Publicznym Przedszkolu w Pęczniewie.
4) Sporządzanie list płac oraz dokonywanie rozliczeń z tytułu rozrachunków publiczno – prawnych.
5) Sporządzanie przelewów od list płac oraz przekazywania potrąceń dokonywanych od list płac.
6) Prowadzenie ewidencji naliczonej i przekazanej zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, od pozostałych wynagrodzeń i dokonywanie rozliczeń z właściwym Urzędem Skarbowym.
7) Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na poczet podatku dochodowego.
8) Sporządzanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
9) Prowadzenie ewidencji wypłaconych zasiłków chorobowych oraz dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
10) Sporządzanie ZUS RMUA – raport miesięczny dla osoby ubezpieczeniowej.
11) Sporządzanie jednostkowych i zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych z wykorzystania funduszu płac.
12) Przygotowywanie danych o wynagrodzeniach do świadczeń emerytalno – rentowych.
13) Podatek od towarów i usług VAT:
a) prowadzenie rejestru sprzedaży VAT;
b) wystawianie faktur;
c) comiesięczne rozliczenie VAT;
d) sporządzanie deklaracji podatkowych VAT (cząstkowych);
e) współpraca z Urzędem Gminy w zakresie rozliczeń VAT.
14) Przygotowanie projektów zaświadczeń w zakresie swojego odcinka pracy.

 
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 10:56:50, wprowadzający: Tomasz Augustyniak

Zobacz:
 Statut Urzędu Gminy .  Organizacja Urzędu Gminy .  Ewidencje i rejestry . 
wersja do druku
  Biuletyn Informacji Publicznej - peczniew.bip.gmina.pl