Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy tel. 43 678 89 93

Zakres obowiązków:

1) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy.
2) Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych.
3) Prowadzenie rejestru wyborców.
4) Aktualizowanie ewidencji ludności w rejestrze mieszkańców i aplikacji ŹRÓDŁO.
5) Dokonywanie rejestracji danych w rejestrze PESEL, identyfikujących tożsamość oraz status administracyjny osób fizycznych.
6) Opracowywanie decyzji administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu i wymeldowaniu.
7) Występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL.
8) Wydawanie z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zaświadczeń zawierających pełny odpis przetwarzanych danych dot. tej osoby.
9) Udostępnianie ze zbiorów meldunkowych danych innym podmiotom uprawnionym, wymienionym w ustawie o ewidencji ludności.
10) Prowadzenie spraw wynikających z przepisów:
a) prawa o stowarzyszeniach;
b) prawa o zgromadzeniach;
c) prawa o zbiórkach publicznych;
i wydawania w tym zakresie decyzji administracyjnych i postanowień.
11) Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami, cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej.
12) Załatwianie interesantów w zakresie gromadzenia niezbędnych danych odnośnie pracy w gospodarstwie rolnym - współpraca w tym zakresie z KRUS-em i ZUS-em.
13) Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Rady Gminy, Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej oraz jednostek pomocniczych gminy i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów a także zadań związanych z referendum.
14) Opracowanie projektu Statutu Gminy i jego nowelizacji.
15) Obsługa biurowa i organizacyjna Rady, Komisji oraz Przewodniczącego Rady:
a) organizacyjne przygotowanie sesji Rady i posiedzeń Komisji;
b) czuwanie nad prawidłowym przygotowaniem materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji.
16) Sporządzanie protokołów posiedzeń Rady i Komisji.
17) Prowadzenie rejestru uchwał Rady , wniosków i opinii Komisji , interpelacji radnych oraz postulatów i wniosków wyborców – czuwanie nad ich terminowym załatwieniem.
18) Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady.
19) Udział w opracowywaniu projektów uchwał Rady Gminy.
20) Stwarzanie radnym warunków do prawidłowego wykonywania mandatu radnego.
21) Pośredniczenie w przepływie informacji między Radą i Komisjami.
22) Opracowanie projektów planów pracy Rady i Komisji.
23) Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady odpowiednim stanowiskom pracy.
24) Terminowe przekazywanie organom nadzoru uchwał podjętych przez Radę.
25) Przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz ogłaszanie na tablicy ogłoszeń Urzędu i w miejscach publicznych gminy uchwał Rady.
26) Zaopatrzenie materiałowo - techniczne dla Radnych.
27) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia.
28) Prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.

 

 

 

Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak | Data wprowadzenia: 2019-09-11 11:28:23 | Data modyfikacji: 2020-10-05 15:07:06.

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
Data wprowadzenia: 2019-09-11 11:28:23
Data modyfikacji: 2020-10-05 15:07:06
Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak