Marcin Janiak - Wójt Gminy

tel. 043 678-15-19; 043 678-15-12 wew. 21

Do zadań Wójta należy w szczególności :

  1.  reprezentowanie Urzędu na zewnątrz ,
  2.  podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań Gminy,
  3.  wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  4.  wykonywanie uchwał Rady,
  5.  składanie sprawozdań z pracy Urzędu na sesjach Rady,
  6.  reprezentowanie Gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym przed  Trybunałem Konstytucyjnym jak i organami administracji rządowej ,
  7.  wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  8. prowadzenie i organizowanie pracy Urzędu,
  9. wydawanie zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Urzędu ,
  10. pełnienie funkcji szefa obrony cywilnej oraz wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych,
  11. organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
  12. przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków mieszkańców,
  13. współdziałanie z organizacjami rządowej administracji ogólnej i specjalnej,
  14. współdziałanie z organizacjami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie Gminy,
  15. organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i zewnętrznej w jednostkach organizacyjnych Gminy,
  16. udzielanie informacji środkom masowego przekazu w sprawach Gminy dotyczących powierzonego zakresu działania,
  17. wykonywanie innych czynności zastrzeżonych dla Wójta ustawami, uchwałami Rady oraz wynikających z postanowień Statutu Gminy.
 

Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak | Data wprowadzenia: 2011-02-17 12:52:02.

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
Data wprowadzenia: 2011-02-17 12:52:02
Opublikowane przez: Tomasz Augustyniak