Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Pęczniew  www.peczniew.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Statut Urzędu Gminy
° Organizacja Urzędu Gminy
- Marcin Janiak- Wójt Gminy
- Anna Chmiela - Sekretarz Gminy
- Karolina Felczak - Skarbnik Gminy
- Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy.
- Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji
- Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu
- Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej
- Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu
- Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu
- Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Paulina Matuszewska – Sekretarka
- Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej
- Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu
- Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo
- Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty
- Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami
- Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy
- Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki.
- Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej
- Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki
- Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego
° Ewidencje i rejestry
Informacje bieżące
Sprzedaż mienia gminnego
Obwieszczenia
Poradnik Interesanta. Jak załatwić sprawe?
Organy
Rada
Komisje Rady
Wójt
AKTUALNE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zamówienia powyżej 130 000 zł.
Zamówienia poniżej 130 000 zł.
Zapytania oferowe
Plan Zamówień Publicznych
Prawo lokalne
Statut Gminy
Uchwały Rady
Mienie gminy
Budżet
Sprawozdania finansowe
Sprawozdania budżetowe
Programy
Podatki i opłaty
Zagospod. przestrzenne
Ochrona środowiska
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Pęczniew
Publicznie Dostępny Wykaz Danych
Programy
Decyzje środowiskowe
Decyzje środowiskowe-2017 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Decyzje środowiskowe-2016 r.
Decyzje środowiskowe-2015 r.
Decyzje środowiskowe-2014 r.
Decyzje środowiskowe-2023 r.
Decyzje środowiskowe-2019 r.
Decyzje środowiskowe-2020 r.
Zamówienia publiczne (Archiwum)
Zamówienia społeczne
Przetarg nieograniczony
Plany zamówień publicznych
Zapytanie ofertowe
Inne
Referendum 2023
Wybory do Sejmu i Senatu 2023
Rejestry
Raport o stanie Gminy Pęczniew
Jednostki pomocnicze
Petycje
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i Związki
Pożytek publiczny
Konsultacje społeczne
Sport-Kluby Sportowe
Zabytki
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2020-2023
Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2024-2027
Powszechny Spis Rolny 2020
Narodowy Spis Powszechny 2021
Oświadczenia majątkowe
Rejestr działalności regulowanej
Kontrole wewnętrzne
Prawo
Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP -2019 r.
Wybory do Izb Rolniczych -2023 r.
Wybory Prezydenta RP 2020
Praca w urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych
Projekty unijne
Regionalny Program Operacyjny WŁ
WFOŚiGW w Łodzi
Projekt "Przedszkole równych szans"
Serwis
Ochrona danych osobowych
Deklaracja dostępności
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Regulamin BIP
Instrukcja obsługi
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje nieudostępnione
Archiwum
Wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Organizacja Urzędu Gminy > Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. strona główna 

Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy.

Ewelina Alberczak-Zastępca Skarbnika Gminy tel. 43 678 89 85

Zakres obowiązków:

1) Wykonywanie zadań Skarbnika Gminy – Kierownika referatu Finansowo – Podatkowego podczas jego nieobecności;
2) opracowywanie projektu budżetu Gminy;
3) udzielanie objaśnień projektu uchwały budżetowej oraz wszelkich zmian do tej uchwały;
4) przekazywanie gminnym jednostkom organizacyjnym informacji o kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu;
5) nadzorowanie i kontrola budżetu gminy;
6) czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej;
7) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
8) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
9) przygotowanie planu finansowego Urzędu Gminy i bieżąca kontrola jego wykonania;
10) kontrola prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek budżetowych i środków specjalnych;
11) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy oraz Urzędu;
12) sporządzanie zbiorczych bilansów, zestawień, zmian funduszy oraz rachunku zysku i strat podległych jednostek;
13) Sporządzanie bilansu budżetu Gminy;
14) Przekazywanie środków pieniężnych na wydatki jednostek, na podstawie złożonych zapotrzebowań zgodnie z harmonogramem wydatków budżetowych;
15) Kontrola i rozliczanie podległych jednostek w zakresie wykorzystania środków na wydatki i terminowego wypłacania dochodów z budżetu;
16) kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu Gminy;
17) kontrola gospodarki finansowej Gminy i prawidłowego obiegu dokumentów finansowych;
18) analizowanie zasadności i celowości wydatków budżetowych;
19) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności zakładowego planu kont, zakładowego obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania inwentaryzacji, zasad funkcjonowania kontroli i nadzoru nad gospodarowaniem środkami publicznymi;
20) rozliczanie dotacji;
21) rozliczanie środków unijnych;
22) weryfikowanie podatku VAT w jednostkach budżetowych;
23) nadzór nad przebiegiem i rozliczeniem inwentaryzacji w zakresie mienia gminy;
24) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankami finansującymi i fundacjami;
25) wykonywanie czynności Skarbnika w oparciu o upoważnienia Skarbnika wynikające z ustawy o finansach publicznych;
26) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.

 
Data wprowadzenia informacji 2019-09-11 10:01:21, wprowadzający: Tomasz Augustyniak

Zobacz:
 Marcin Janiak- Wójt Gminy .  Anna Chmiela - Sekretarz Gminy .  Karolina Felczak - Skarbnik Gminy .  Ewelina Alberczak - Zastępca Skarbnika Gminy. .  Marta Jagodzińska-Skwara-Kierownik Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji .  Renata Nowak – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- ¼ etatu .  Ewelina Włodarczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej  .  Justyna Szewczyk – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Emilia Piasecka- Inspektor ds. księgowości podatkowej .  Renata Nowak – Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat ¾ etatu .  Mariola Graczyk - kasjer ¾ etatu .  Agnieszka Wojech- Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Daniela Chrebela – Inspektor ds. księgowości budżetowej .  Paulina Matuszewska – Sekretarka .  Mariola Graczyk - Podinspektor ds. kadrowych i działalności gospodarczej ¼ etatu .  Paula Sobczak - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego-zastępstwo .  Damian Jaruga - Inspektor ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, drogownictwa i oświaty .  Justyna Pawicka – Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami .  Klaudia Bażant – Podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obsługi Rady Gminy .  Magdalena Dudzińska - Inspektor ds. promocji, kultury, sportu i turystyki. .  Tomasz Augustyniak - Inspektor ds. informatyzacji, wojskowych i Obrony Cywilnej .  Katarzyna Błaszczyk - Stanowisko sprzątaczki  .  Janusz Byczyński - Stanowisko radcy prawnego . 
wersja do druku